Video Birleştirme Programı (15 Adet)



Yakın zamanda bana ulaşan arkadaşlar sitedeki ve youtube kanalımdaki videoları nasıl editlediğimi, hangi programları kullandığımı sormuş. Özelden birkaçına cevap verdim fakat bunu konu olarak oluşturmak istedim ayrıca.

Video birleştirme,video editleme,videoları nasıl birleştiririm,video birleştirme nasıl yapılır,video editleme,video editleme nasıl yapılır,youtube için video birleştirme,youtube video edit…
Bu ve buna benzer daha birçok soruna cevap olacak bir konu ile karşınızdayız. Profesyoneller gibi video düzenlemek ve bunu servis etmek için pek çok yazılım mevcut piyasada. Kimi kolay kimi biraz daha kapsamlı olan bu yazılımlar içerisinden en kullanışlı 15 video birleştirme programını sizin için derledim ve listeledim. Bu liste içerisinde kendinize en yakın hissettiğiniz video birleştirme programını seçip kullanabilir ve keyifli içerikler hazırlayabilirsiniz. Hazırsanız başlayalım hadi!

  • Windows Movie Maker
  • Adobe Premiere Pro
  • Avidemux
  • Online Video Kesici
  • MP4Tools
  • Vegas Pro
  • Final Cut Pro
  • Avid Media Composer
  • Machete Video Editor Lite
  • Format Factory
  • VirtualDub
  • DaVinci Resolve
  • VSDC Free Video Editor
  • VideoPad Video Editor
  • Lightworks

Bu ücretli ve ücretsiz yazılımlar içerisinde birçok video kesme özelliği bulunuyor. Tamamen beklentiniz ve yapmak istediğinize göre bir tercih yapabilirsiniz ve sizin için pratik yöntemleri kullanmaya başlayabilirsiniz. Başlangıç seviyesindeyken bile video kesebilirsiniz. Sadece programları biraz kurcalamanız gerekiyor. Kolay gelsin.


Ancak benim özelimde kullandığım programı soruyorsanız ve tabiki sordunuz ben Wondershare Filmora9 programını kullanıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder


Top